Home Política COMUNICAT DE L’ASSOCIACIÓ DE VEÏNS SANT JOAN. BAIX A MAR. TORREDEMBARRA

COMUNICAT DE L’ASSOCIACIÓ DE VEÏNS SANT JOAN. BAIX A MAR. TORREDEMBARRA

476
0

Vist els comentaris i les greus acusacions que s’han publicat en les xarxes socials pels actes de la cavalcada de SSMM els Reis Mags d’Orient del barri de Baix a Mar, l’Associació de Veïns Sant Joan de Baix a Mar es veu obligada a publicar el següent comunicat:

En primer lloc, dir que fa dos anys que l’Associació de Veïns Sant Joan de Baix a Mar, pel benefici conjunt de tot un poble celebrem la cavalcada de reis i el repartiment dels regals. A més, també realitzem el porta a porta, un acte preciós en el qual els reis visiten els infants a casa seva. Aquests actes els realitzem sense cap mena de subvenció econòmica, ni per part de l’Ajuntament ni cap altra entitat.

Per altra banda, trobem molt injust que es parli que adoctrinem als nens i que se’ns acusi directament d’obligar als infants a recollir els regals passant per sota d’una estelada. Volem deixar ben clar, que l’Associació no té res a veure i que aquestes banderes estan penjades a la mateixa plaça des d’abans de les darreres eleccions al Parlament de Catalunya del dia 21 de Desembre per iniciativa dels mateixos veïns, de manera anònima, com han fet en altres espais públics del nostre barri.

També, lamentem que algun mitjà de comunicació local s’hagi fet ressò d’aquesta mentida. Agrairíem que tota notícia sigui abans contrastada per les diverses fonts.

Per tant, denunciem enèrgicament aquestes acusacions i lamentem profundament que s’utilitzi un acte tan especial i màgic pels més petits amb objectius i fins polítics.

L’Associació sempre s’ha mantingut al marge de qualsevol motiu polític i no volem que se’ns utilitzi per aquests fins.

Torredembarra, 15 de gener de 2018

LA JUNTA
ASSOCIACIÓ DE VEÏNS SANT JOAN

Nota d’aclariment: El Mònic Digital es va fer ressò de les queixes de Cs –via xarxa socials– per la presència de simbologia independentista en l’acte d’entrega de regals feta a Baix a Mar. En cap cas vam atribuir-ho a l’associació, ni a ningú, ni vam donar el nostre parer al respecte.

La notícia, tal i com estava redactada, estava completamente contrastada.